Ledmir.com.ua
Контактні телефони (044) 392 84 00 (050) 240 18 81 (097) 00 55 44 8 Час роботи Пн-Пт: з 9:00 до 18:00
(057) 728 56 28 (093) 089 17 71
Замовити дзвінок Замовити дзвінок
Вихідні: Сб, Нд
Пошук
Кошик
Кошик порожній
LED Світильники
LED Лампи
Трекові
LED системи
LED Стрічки
та комплектуючі
LED Аксесуари
та електротовари
Електрофурнітура
Світильники
під LED лампи

Норми освітлення доріг

Всім відомо і зрозуміло, що на безпеку дорожнього руху великий вплив робить рівень освітленості автомобільних доріг, і місць стоянки автомобілів. Саме тому при проектуванні пристрою зовнішнього освітлення вуличних площ, автомобільних доріг повинні забезпечуватися наступні вимоги:

  • нормовані величини кількісних, якісних показників освітлювальних установок;
  • раціональне використання електроенергії, тобто економічність;
  • надійність роботи освітлювальних установок;
  • зручність обслуговування і управління освітлювальними установками;
  • безпеку обслуговуючого персоналу і населення;

Використовуване в освітлювальних установках обладнання та матеріали повинні відповідати вимогам стандартів, технічний напрузі мережі, умовам навколишнього середовища. Всі норми заданих основних показників зовнішнього освітлення повинні бути однаковими при будь-яких джерелах світла, які використовуються в освітлювальних установках, відповідати вимогам СНиП по проектуванню природного і штучного освітлення.

Основним нормативним документом України, що регламентує норми освітленості для вуличного освітлення, є українські будівельні норми і правила - ДБН В.2.5-28-2006 "Природне і штучне освітлення". Норми освітленості обов'язкові для всіх організацій, що здійснюють діяльність в галузі будівництва та монтажу. Освітлення вулиць, площ, автомагістралей, автомобільних доріг з регулярним транспортним рухом у міських поселеннях має відповідати вимогам освітленості згідно СНипП 23-05-95.

Необхідні значення яскравості і освітленості дорожнього покриття вулиць, площ і доріг

За характером вимог до освітлення всі вулиці і площі міст поділяються на три категорії:

А - швидкісні дороги, магістралі загальноміського значення і т.п .;

Б - магістральні вулиці районного значення, дороги вантажного руху і т.п .;

В - вулиці і дороги місцевого значення.

Категорія вулицьНайменування об'єктаНайбільша інтенсивність руху в обох напрямках, од. / годСередня яскравість покриття *, L, кд/м2Середня горизонтальна освітленість покриття, лк
А Магістральні дороги, магістральні вулиці загальноміського значення Більш 3000 1,6 20
Від 1000 до 3000 1,2 20
Від 500 до 1000 0,8 15
Б Магістральні вулиці районного значення Більш 2000 1,0 15
Від 1000 до 2000 0,8 15
Від 500 до 1000 0,6 10
Менш 500 0,4 10
В Вулиці і дороги місцевого значення 500 і більше 0,4 8
Менш 500 0,3 6

*кд/м2 – рівень освітленості на 1 квадратний метр, вимірюється в Канделах. Кандела (від лат. Candela - свічка) - одиниця сили світла, одна з семи основних одиниць Міжнародної системи одиниць (СІ). Визначено як «сила світла в заданому напрямку джерела, що випускає монохроматичне випромінювання. Міжнародне позначення - cd, українське - кд.

Примітки:

1. Середня яскравість покриття швидкісних доріг незалежно від інтенсивності руху транспорту приймається 1,6 кд/м2 в межах міста і 1,0 кд/м2 поза містами на основних під'їздах до аеропортів, річкових і морських портів.

2. Середня яскравість або середня освітленість покриття проїзної частини в межах транспортного перехрестя в двох і більше рівнях на всіх магістралях повинна бути як на основний з них, так і на з'їздах і відгалуженнях не менше 0,8 кд/м2, або 10 лк.

3. Рівень освітлення проїзної частини вулиць, доріг і площ з покриттям з бруківки, гранітних плит та інших матеріалів регламентується величиною середньої горизонтальної освітленості.

4. Рівень освітлення вулиць місцевого значення, що примикають до швидкісних доріг і магістральних вулиць, повинен бути не менше однієї третини від рівня освітлення швидкісної дороги або магістральної вулиці на відстані не менше 100 м від лінії примикання.

5. На пішохідних переходах в одному рівні з проїзною частиною вулиць і доріг з інтенсивністю руху більше 500 од/год слід передбачати норми освітлення не менше ніж в 1,3 рази в порівнянні з нормою освітлення проїжджої частини. Збільшення рівня освітлення досягається за рахунок зміни кроку опор, установки додаткових або більш потужних світлових приладів, використання освітленого покриття на переході і т.п.

Хіти продажу

Новинки

Приминение LED ленты. Какие есть подводные камни?
Фітоосвітлення користь і застосування
Типи і розміри цоколів ламп
Світлодіодні світильники для натяжних стель
Чому потрібно обирати для покупок LEDMIR.com.ua
Офісне освітлення
Всі статті
LED Світильники
LED Лампи
Трекові LED системи
LED Стрічки та комплектуючі
LED Аксесуари та електротовари
Електрофурнітура
Світильники під LED лампи