Ledmir.com.ua
Контактні телефони (044) 392 84 00 (050) 240 18 81 (097) 00 55 44 8 Час роботи Пн-Пт: з 9:00 до 18:00
(057) 728 56 28 (093) 089 17 71
Замовити дзвінок Замовити дзвінок
Вихідні: Сб, Нд
Пошук
Кошик
Кошик порожній
LED Світильники
LED Лампи
Трекові
LED системи
LED Стрічки
та комплектуючі
LED Аксесуари
та електротовари
Електрофурнітура
Світильники
під LED лампи

Норми освітлення доріг

Всім відомо і зрозуміло, що на безпеку дорожнього руху великий вплив робить рівень освітленості автомобільних доріг, і місць стоянки автомобілів. Саме тому при проектуванні пристрою зовнішнього освітлення вуличних площ, автомобільних доріг повинні забезпечуватися наступні вимоги:

  • нормовані величини кількісних, якісних показників освітлювальних установок;
  • раціональне використання електроенергії, тобто економічність;
  • надійність роботи освітлювальних установок;
  • зручність обслуговування і управління освітлювальними установками;
  • безпеку обслуговуючого персоналу і населення;

Використовуване в освітлювальних установках обладнання та матеріали повинні відповідати вимогам стандартів, технічний напрузі мережі, умовам навколишнього середовища. Всі норми заданих основних показників зовнішнього освітлення повинні бути однаковими при будь-яких джерелах світла, які використовуються в освітлювальних установках, відповідати вимогам СНиП по проектуванню природного і штучного освітлення.

Основним нормативним документом України, що регламентує норми освітленості для вуличного освітлення, є українські будівельні норми і правила - ДБН В.2.5-28-2006 "Природне і штучне освітлення". Норми освітленості обов'язкові для всіх організацій, що здійснюють діяльність в галузі будівництва та монтажу. Освітлення вулиць, площ, автомагістралей, автомобільних доріг з регулярним транспортним рухом у міських поселеннях має відповідати вимогам освітленості згідно СНипП 23-05-95.

Необхідні значення яскравості і освітленості дорожнього покриття вулиць, площ і доріг

За характером вимог до освітлення всі вулиці і площі міст поділяються на три категорії:

А - швидкісні дороги, магістралі загальноміського значення і т.п .;

Б - магістральні вулиці районного значення, дороги вантажного руху і т.п .;

В - вулиці і дороги місцевого значення.

Категорія вулицьНайменування об'єктаНайбільша інтенсивність руху в обох напрямках, од. / годСередня яскравість покриття *, L, кд/м2Середня горизонтальна освітленість покриття, лк
А Магістральні дороги, магістральні вулиці загальноміського значення Більш 3000 1,6 20
Від 1000 до 3000 1,2 20
Від 500 до 1000 0,8 15
Б Магістральні вулиці районного значення Більш 2000 1,0 15
Від 1000 до 2000 0,8 15
Від 500 до 1000 0,6 10
Менш 500 0,4 10
В Вулиці і дороги місцевого значення 500 і більше 0,4 8
Менш 500 0,3 6

*кд/м2 – рівень освітленості на 1 квадратний метр, вимірюється в Канделах. Кандела (від лат. Candela - свічка) - одиниця сили світла, одна з семи основних одиниць Міжнародної системи одиниць (СІ). Визначено як «сила світла в заданому напрямку джерела, що випускає монохроматичне випромінювання. Міжнародне позначення - cd, українське - кд.

Примітки:

1. Середня яскравість покриття швидкісних доріг незалежно від інтенсивності руху транспорту приймається 1,6 кд/м2 в межах міста і 1,0 кд/м2 поза містами на основних під'їздах до аеропортів, річкових і морських портів.

2. Середня яскравість або середня освітленість покриття проїзної частини в межах транспортного перехрестя в двох і більше рівнях на всіх магістралях повинна бути як на основний з них, так і на з'їздах і відгалуженнях не менше 0,8 кд/м2, або 10 лк.

3. Рівень освітлення проїзної частини вулиць, доріг і площ з покриттям з бруківки, гранітних плит та інших матеріалів регламентується величиною середньої горизонтальної освітленості.

4. Рівень освітлення вулиць місцевого значення, що примикають до швидкісних доріг і магістральних вулиць, повинен бути не менше однієї третини від рівня освітлення швидкісної дороги або магістральної вулиці на відстані не менше 100 м від лінії примикання.

5. На пішохідних переходах в одному рівні з проїзною частиною вулиць і доріг з інтенсивністю руху більше 500 од/год слід передбачати норми освітлення не менше ніж в 1,3 рази в порівнянні з нормою освітлення проїжджої частини. Збільшення рівня освітлення досягається за рахунок зміни кроку опор, установки додаткових або більш потужних світлових приладів, використання освітленого покриття на переході і т.п.

Хіти продажу

Новинки

Види проводів і кабелю, їх застосування.
Типи і розміри цоколів ламп
Монтаж автономних LED світильників
Норми освітлення доріг
Зменшення витрат на електроенергію для підприємств
Світлодіодне освітлення і здоров'я
Всі статті
LED Світильники
LED Лампи
Трекові LED системи
LED Стрічки та комплектуючі
LED Аксесуари та електротовари
Електрофурнітура
Світильники під LED лампи