Ledmir.com.ua
+38 (097) 00 55 448Київстар

Поради щодо освітлення торгових площ

Освітлення в торгових площах безпосередньо впливає на ефективність бізнесу. Чи можете ви собі уявити, що люди будуть входити в магазин з неякісним освітленням? Навряд чи вони там зможуть довго перебувати і будуть почувати себе комфортно. Головне завдання комерційного освітлення - створити затишний простір, показати вигоду товару, підкреслити особливості і мотивувати купити. Ми розповімо вам, які існують типи освітлення в комерційних площах, і які є рекомендації по підбору світлового обладнання.

ЧОМУ ПРАВИЛЬНЕ ОСВІТЛЕННЯ ВАЖЛИВО ДЛЯ БІЗНЕСУ

Якісне освітлення в торговій площі - запорука успішного ведення бізнесу. Рівень освітленості безпосередньо впливає на те, наскільки людині буде комфортно перебувати в обстановці і наскільки він буде готовий купувати товар. Чи бувало у вас відчуття, що коли заходиш в магазин, є легке відчуття дискомфорту? Складно зрозуміти, чим воно викликано, але хочеться просто покинути торгову площадку і піти далі. З великою ймовірністю, проблема в освітленні. Не підходить колірна температура, або неправильний індекс передачі кольору.

Маркетологи в сфері рітейлу прийшли до висновку, що висвітлення магазинів значно збільшує продажі. Воно може правильно направляти клієнтів до стелажів, підкреслюючи всі переваги товару. Тому при плануванні світлового дизайну важливо враховувати рекомендації маркетологів. Ми зібрали їх, щоб ви змогли організувати якісну комерційну область.

ТИПИ ОСВІТЛЕННЯ В МАГАЗИНІ

Висвітлення торговельних площ досягається за рахунок світильників і лампочок. Їх різноманітність така велика, що навіть досвідчений дизайнер може загубитися у виборі. Тому для зручності, освітлення магазинів розбивають на 4 основні типи:

  • Акцентне освітлення. Воно використовується для виділення конкретних областей в магазині і застосовується для залучення уваги. Його мета - створити відчуття важливості товару. Нерідко такі товари ставлять в затемнені області, куди не доходить повний спектр променів основного світла, і додають акцентний світильник. Використовують трекові системи, бра або інші типи світильників, щоб виділити товар, зробити на ньому акцент.
  • Робоче освітлення. Це область, в якій необхідна велика кількість світла, що концентрує увагу. Таке світло ставиться в примірочних, біля касових апаратів або столів обслуговування, в складських приміщеннях. Як правило, це нейтральне або холодне біле світло, в якому підвищується рівень концентрації.
  • Декоративне освітлення. Його завдання - надати простору затишку, естетики, підкреслити комфорт. Нерідко це люстри, торшери, підвісні світильники. Подібні елементи дозволяють запам'ятати магазин, саме вони створюють відчуття затишку і домашнього комфорту.
  • Основне освітлення. Це загальне світло, що створює фонові тони і нагадує природне освітлення. Воно використовується для зонування, визначення вітрин. Його завдання просто створити світлий фон, в якому відвідувачам буде комфортно перебувати.

У комерційному просторі часто використовуються відразу всі типи світильників. Точкове освітлення дозволяє акцентувати увагу, загальне світло просто зобов'язане бути, декоративні світильники підкреслять індивідуальність.

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИСВІТЛЕННЯ ТОРГОВОЇ ПЛОЩІ

Щоб досягти максимального результату по організації світлового простору, необхідно визначити рівень освітленості. Ми підготували рекомендації, які допоможуть зрозуміти, як підібрати світильники, які саме потрібні, і як організувати якісне освітлення торговельних площ:

  • Колірна температура важлива. Вона вимірюється в Кельвінах, і, чим більше значення, тим холодніше виходить освітлення. Жовті тони з температурою 2200-4000К утворюють затишний простір, але такого освітлення недостатньо. Холодні тони від 7000К і вище створюють суворе ділове простір. Проміжок 4000-7000К дозволяє отримати денне фонове світло. Розподіляйте кольорову температуру в приміщенні згідно з потребами.
  • Звертайте увагу на Люмени. Це параметр яскравості у LED ламп. Чим більше лм, тим яскравіше освітлення.
  • У великому просторі обов'язково потрібно комбінувати настінні і стельові світильники. Точкові світильники також повинні бути і на стінах, і на стелі, в залежності від завдань.
  • Рекомендований рівень освітленості в комерційному приміщенні - близько 500 лк. Але все залежить від потреб, якщо ваша мета - створити затишну невимушену атмосферу в легких тонах, то яскравість може бути і меншою.
  • Починати світловий дизайн потрібно з розміщення акцентованих світильників. Визначте, де у вас будуть важливі зони, і обов'язково повинні підсвічуватися їх. В ідеалі використовувати трековий шинопровод з LED світильниками. Він дозволяє змінювати акценти, якщо ви надумаєте поміняти інтер'єр.
  • Забезпечте достатню кількість світла в робочих зонах, де стоїть касовий апарат, примірочна.
  • Декоративне освітлення потрібно додавати тільки там, де в ньому є необхідність. Робоче і акцентне освітлення при правильній установці, дадуть достатню кількість світла. Тому тільки при утворенні світлових «дірок» можна додати декоративне освітлення.
  • Не робіть занадто багато акцентів. На те вони і акценти, заповнювати простір повинен фонове основне світло.
  • Не пошкодуйте і проведіть світловий аудит. Він коштує недорого, але фахівці допоможуть вам правильно підібрати необхідну кількість світильників. У нашій компанії «Ледмір» ви можете замовити послугу світлового аудиту.
  • Використовуйте тільки LED світильники. Є й маса інших варіантів ламп, але LED світильники служать набагато довше, не «смажать» клієнта, так як не виділяють багато тепла. Вони безвідмовно працюють, набагато ефективніше і практичніше. Так, вони коштують дорожче на моменті закупівлі, але окупаються дуже швидко. Растрові світильники вже не в моді. Вони складно вписуються в сучасний інтер'єр і менш ефективні. Замість них зараз встановлюють LED панелі під стелю Армстронг.
  • Використовуйте дзеркала. Рівень освітленості можна значно підвищити за рахунок відображення. Дзеркала прикрасять інтер'єр, і замінять кілька світильників, якщо їх правильно розташувати.
  • Вимикачі які дімміруються для комерційних площ - відмінне рішення. Так ви зможете контролювати рівень освітлення в просторі і керувати ним. А крім того, подібний механізм зменшить споживання енергії.

У компанії «Ледмір» ви можете вибрати необхідні світильники. Як купити: прямо на сайті ви можете підібрати моделі, якщо ви вже знаєте, що саме вам потрібно. Також ви можете зателефонувати нам і отримати консультацію з певною моделлю, які вас цікавлять. Якщо ви не знаєте, які саме світильники потрібні, як їх підібрати і скільки потрібно, ви можете замовити світловий аудит в нашій компанії. Фахівці проведуть аналіз, складуть докладний звіт і запропонують оптимальні рішення для організації світлового простору. Проводьте освітлення магазинів правильно і покращуйте показники свого бізнесу.

Статті